Blue PR

http://bluepr.com.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/01-bankagk-is-166.jpglink
http://bluepr.com.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/02-drabinagk-is-166.jpglink
http://bluepr.com.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/05-samolotgk-is-166.jpglink
http://bluepr.com.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/03-balonikgk-is-166.jpglink
http://bluepr.com.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/04-slongk-is-166.jpglink
0 1 2 3 4

Blog

19 Lis 2015

Jaka kartka świąteczna?

Jaka kartka świąteczna?

Niebanalna, wpisująca się w strategię wizerunkową. Natychmiast kojarzona z marką. Większość firm w okres...

02 Paź 2015

Kalendarz firmowy a budowanie wizerunku firmy

Kalendarz firmowy a budowanie wizerunku firmy

Mogłoby się wydawać, że rozwój elektroniki, systemów informatycznych powinien przyczynić się do zmniejsze...

14 Sie 2015

Bezpośrednio do Klienta

Bezpośrednio do Klienta

Marketing bezpośredni to dziedzina marketingu polegająca na kierowaniu bezpośrednich komunikatów do  wybr...

Co robimy?

public relationsPUBLIC RELATIONS

Opracowanie strategii komunikacji i Public Relations. Monitoring i analiza mediów. Tworzenie materiałów prasowych, współpraca z mediami, briefingi prasowe, organizacja konferencji prasowych. Społeczna odpowiedzialność w biznesie- współpraca z fundacjami, uczelniami, szkołami i placówkami naukowymi. Prowadzenie komunikacji wewnętrznej.

wizerunekWIZERUNEK

Kreacja wizualnej tożsamości marek oraz tworzenie materiałów promocyjnych w ramach strategii komunikacji. Opracowanie indywidualnego systemu identyfikacji (znak + księga standardów). Przygotowanie materiałów drukowanych (raporty roczne, gazety firmowe, reklamy prasowe, katalogi, foldery, ulotki etc.).

 

internetINTERNET

Tworzenie internetowych/intranetowych serwisów www. Pozycjonowanie witryn internetowych. Zarządzanie kampaniami SEM, SEO oraz social media. Kreacja reklam internetowych i prezentacji multimedialnych. Działania z zakresu e-marketingu, prowadzenie badań użyteczności witryn internetowych.

eventyEVENTY

Organizacja targów wystawienniczych, imprez jubileuszowych, gali rozdania statuetek branżowych, spotkań z klientami, sympozjów technologicznych, dni otwartych, imprez integracyjnych oraz prelekcji. Organizacja i prowadzenie konferencji prasowych.

 

strategiaSTRATEGIA

Tworzenie kompleksowych strategii marketingowych w oparciu o analizę danych rynkowych i otoczenia konkurencyjnego. Tworzenie i opis grup docelowych (segmentacja, zachowanie klientów). Dobór narzędzi marketingowych, pozycjonowanie strategiczne produktów, wdrażanie kompleksowych kampanii promocyjnych ATL i BTL.

outsourcingOUTSOURCING

Budowanie strategii i planowanie działań marketingowych. Opracowanie analiz strategicznych i budżetów marketingowych. Realizacja bieżących działań marketingowych: projektowanie graficzne, e-marketing, organizacja eventów, targów, szkoleń, konferencji, kontakt z mediami. Doradztwo marketingowe i strategiczne.