PUBLIC RELATIONS
Opracowanie strategii komunikacji i Public Relations. Monitoring i analiza mediów. Tworzenie materiałów prasowych, współpraca z mediami, briefingi prasowe, organizacja konferencji prasowych. Społeczna odpowiedzialność w biznesie- współpraca z fundacjami, szkołami i placówkami naukowymi. Prowadzenie komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw.
WIZERUNEK
Kreacja wizualnej tożsamości marek oraz tworzenie materiałów promocyjnych w ramach strategii komunikacji. Opracowanie indywidualnego systemu identyfikacji (znak + księga standardów). Przygotowanie materiałów drukowanych (raporty roczne, gazety firmowe, reklamy prasowe, katalogi, foldery, ulotki etc.).
INTERNET
Tworzenie internetowych/intranetowych serwisów www. Pozycjonowanie witryn internetowych. Zarządzanie kampaniami SEM, SEO oraz social media. Kreacja reklam internetowych i prezentacji multimedialnych. Działania z zakresu e-marketingu, prowadzenie badań użyteczności witryn internetowych.
EVENTY
Organizacja targów wystawienniczych, imprez jubileuszowych, gali rozdania statuetek branżowych, spotkań z klientami, sympozjów technologicznych, dni otwartych, imprez integracyjnych oraz prelekcji. Organizacja i prowadzenie konferencji prasowych.
STRATEGIA
Tworzenie kompleksowych strategii marketingowych w oparciu o analizę danych rynkowych i otoczenia konkurencyjnego. Tworzenie i opis grup docelowych (segmentacja, zachowanie klientów). Dobór narzędzi marketingowych, pozycjonowanie strategiczne produktów, wdrażanie kompleksowych kampanii promocyjnych ATL i BTL.
OUTSOURCING
Budowanie strategii i planowanie działań marketingowych. Opracowanie analiz strategicznych i budżetów marketingowych. Realizacja bieżących działań marketingowych: projektowanie graficzne, e-marketing, organizacja eventów, targów, szkoleń, konferencji, kontakt z mediami. Doradztwo marketingowe i strategiczne.